השוואת מחירי הסעות
השוואת מחירי הסעות חוסכים בגדול עם טופ הסעות!

הסעות לימי כיף

מתכננים ערב חברה? רוצים לצאת ליום כיף? שירותי הסעות זה בדיוק מה שחסר לכם על מנת להגיע ממקום למקום ללא כל תלות ובצורה הנוחה ביותר! השאירו פרטים או חייגו אל מוקד ההזמנות של טופ הסעות ותוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מחברות העוסקות בהסעות לימי כיף, ערבי חברה וימי גיבוש.

הסעות לימי כיף בכל יעד בארץ

ימי כיף יכולים להיות בכל מקום בארץ, העיקר שיהיה כיף! בעזרת 'טופ הסעות' תוכלו להשיג חברה אשר מספקת שירותי הסעים בדיוק באזור בו אתם צריכים אותה. אם אתם מתכננים לצאת מהמרכז לצפון או לדרום ואפילו לירושלים, ים המלח או הר החרמון.

 

כפי שבוודאי הבנתם, כל האפשרויות פתוחות לפניכם. ניתן להשיג דרכנו הצעות מחיר של חברות הסעות לימי כיף בכל אזור בארץ. ציינו את אזור ההתחלה ואת היעד ותקבלו את החברות המתאימות בלבד.

 

יום כיף

מחירון הסעות לימי כיף

לפניכם מחירון המציג את הנסיעות הנפוצות ביותר להסעות לימי כיף:

 

מחירון הסעות לימי כיף

מחיר השכרת מיניבוס 20 מושבים

נסיעה לכל יעד עבור השכרת מיניבוס ליום שלם.


1,200 - 1,640 ש"ח
השכרת אוטובוס בין 100 - 200 ק"מ

השכרת אוטובוס לכיוון אחד (עלות משוערת)


1,500 - 2,230 ש"ח
אוטובוס מושכר לטווח של 200 - 400 ק"מ

השכרת אוטובוס לכיוון אחד (עלות משוערת)


2,400 - 3,300 ש"ח

הדפס מחירון

הסעות לימי כיף וימי גיבוש - נהג צמוד לכל היום!

מתכננים לצאת לערב חברה? צריכים הסעות לימי כיף? שתייה ונהיגה לא הולכים ביחד ואנו בטוחים שערב חברה בלי בירה הוא לא אידאלי.

 

אז למה להסתבך ולסבך את עובדי החברה שלך? תוכלו פשוט לסגור הסעה לכל עובדי החברה עם נקודת איסוף אשר נוחה לכולם ולצאת לערב חברה מגובש שמתחיל כבר בנסיעה ביחד! אותו הדבר ניתן לעשות עם הסעה לימי כיף וגיבוש.

 

אין צורך לעייף את החבר'ה בנסיעות מיותרות, שכרו מיניבוס או אוטובוס וצאו לדרך המשותפת. הנהג יהיה צמוד אליכם במהלך כל היום ותוכלו לעבור אתרים ואזורים שונים בקלות.

 

הסעות ליום כיף

השוואת מחירים בין חברות הסעות פרטיות לימי כיף

בפורטל 'טופ הסעות' משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מחברות שונות להסעות לימי כיף והסעות כל סוגי האירועים כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל במהירות ובקלות הצעות מחיר! 

 

חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים בכל תחום ובפרט כאשר מדובר על הסעות. אנו בטוחים שתוכלו לחסוך בעזרת בדיקת מחירים וביצוע השוואה מהירה ונכונה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052800

מיניבוסים ואוטובוסים לימי כיף החל מ-8 נוסעים

עוד פתרון אידאלי שמעניק לכם פורטל טופ הסעות, הוא האפשרות להזמין הסעות לימי כיף החל מ - 8 נוסעים ועד אין גבול.

 

ניתן לקבל הצעות מחיר בעבור מגוון רכבי הסעים שונים, החל מטרנזיט ל8 נוסעים ומעלה, מיניבוסים, מידיבוסים, אוטובוסים וכמובן לשלב ביניהם ולשכור מיניבוס + אוטובוס הכל בהתאם לכמות הנוסעים כמובן.

 

תנו לנו לעשות בעבורכם את החישובים ועל פי הדרישות שלכם נדע מה להתאים לכם ואיזה חברות הסעות להפנות אליכם. בין אם זה ליום כיף. ערב חברה או יום גיבוש.