השוואת מחירי הסעות
השוואת מחירי הסעות חוסכים בגדול עם טופ הסעות!

הסעות ל-14 עד 20 אנשים

קבוצה של 14 עד 20 איש? יש לנו את הפתרון בעבורכם! שירותי הסעים לכל אזורי הארץ ובמחירים המשתלמים והזולים בשוק. מבצעים השוואת מחירים רק עם טופ הסעות!

מידע על הסעות ל-14 איש

למעשה כאשר אנו מדברים על הסעה מסוג זה, אנו מתכוונים למספר המינימלי של אנשים אשר דורשת הסעה. פחות מכך, וסביר להניח שתצטרכו להיעזר במונית שירות. כאמור, הסעות עבור ארבעה עשר אנשים נדרשת בעיקר לעובדי חברה אשר צריכים להגיע למקום העבודה בשעה קבועה והם כולכם מתגוררים באותה העיר או בערים שכנות.

 

במצב בו לא לכל העובדים רכבים פרטיים, או לחילופין התחבורה הציבורית אינה במיטבה באזור המגורים או במקום העסק, הסעה ל 14 איש הינה פתרון מצוין עבורם ועבור מעסיקם. במישור השני, השימוש העיקרי בהסעה מסוג זה הוא בדרך כלל לאירועים מסוגים שונים, כמו חתונות, מסיבות או אפילו הילולות וקברי צדיקים.

לרוב, אנשים רוצים להגיע לאירוע ללא תלות ברכבם הפרטי, אשר כרוך בהוצאות דלק (הסעה משתלמת הרבה יותר מבחינה כלכלית), וכמו כן גם האלכוהול משחק תפקיד, ולרוב ההעדפה היא להשתחרר מהפיכחות ומעט לשתות. וכיודע, אם שותים – אז חס ושלום, לא נוהגים! כלי הרכב השימושי והנפוץ ביותר עבור הסעות מסוג זה הוא הטרנזיט. טרנזיט גדול ושמור הינו הפתרון הטוב ביותר להסעה קטנה זו, ולרוב זה כלי הרכב אשר יופיע בפתן דלתכם. נוסף על כן, מיניבוס הינו פתרון נוסף עבורכם, אולם הוא מעט יותר יקר ברוב המקרים. מנגד, מיניבוס לסך נוסעים של 14 אנשים הוא לרוב מפנק במיוחד, ומספק חווית נסיעה נוחה ונעימה יותר.

הסעה ל- 16 או 15 איש? ההבדל מהותי   

אם עסקנו בהסעות קטנות, אזי ש-14 אנשים הינה הכמות המינימלית ברוב המקרים. אולם, מספיק שהוספנו נוסע אחד נוסף ואנו כבר זקוקים לרכב שהוא מעט יותר גדול מטרנזיט רגיל. במקרים כאלה יש לנו שתי אפשרויות מרכזיות: ואן, או מיניבוס. האפשרות הנכונה ביותר מבחינתכם הינה ואן גדול ומרווח. בדרך כלל, המחיר עבור ואן מסוג זה הוא המשתלם ביותר עבור הסעה של חמישה עשר אנשים, אולם תמיד קיימת אפשרות נוספת, כפי שהזכרנו בתחילת דברינו – מיניבוס.

כלי רכב זה למעשה הרבה פחות מוגבל, והוא נותן מענה מצוין לכל מי שזקוק להסעה קבוצה, אולם כמות האנשים משתנה מעת לעת. לדוגמה, אם אנחנו קבוצה של 14 איש עם סיכוי שיום אחד יהיו 16, נעזר מלכתחילה במיניבוס ולא בואן או כל כלי רכב אחר, על מנת שנהיה בטוחים שההסעה שלנו תמיד תצא בזמן ללא בלת"מים. ישנו כלי רכב נוסף אשר אינו נפוץ כמעט בכלל המכונה "מיקרובוס", אשר מכיל עד 16 מושבים, אולם סביר להניח שהוא לא יהיה הפתרון הזמין ביותר אשר יציעו לכם חברות להסעות השונות וכמובן אנחנו בפורטל טופ הסעות.

 

מושבים של מיניבוס

אתם עשרים במספר? האפשרויות מצטמצמות

במידה והנכם זקוקים בהסעה ל-20 איש, אזי שהאפשרות שנותרה לכם היא להיעזר בשירותי מיניבוס מקצועיים. נכון, נתקלנו בפתרון מסוג זה גם בהסעות קטנות יותר, אולם במידה ואתם משנים קידומת, רכבים קטנים יותר לא יוכלו לתת לכם את המענה הנדרש לכם.

אף על פי כן, יש שיגידו כי אין צורך בשום פתרון אחר, כשם שמיניבוס שמור וטוב מהווה את ההסעה המושלמת! השתדלו לא להתגרות במזלכם ולנסות להזמין בצורה ברוטאלית רכב קטן יותר כמו טרנזיט, וזאת בעקבות מחירו המפתה, מכיוון שלא יהיו מספקים מקומות ישיבה לכולם, והנסיעה לא תצא לדרך.

 

השימושים הנפוצים ביותר המצריכים מיניבוס ל-20 איש הם הסעות קבועות של עובדים, בדיוק כמו ברכבים הקטנים יותר, וכן גם טיולים מאורגנים. הסעה מאורגנת במיניבוס יכולה להוות פתרון מצוין לטיול משפחתי לצפון או דרום הארץ, וכן גם להסעות לטיולי ילדים מבתי ספר או תנועות נוער.